Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Wycon Quick Foundation review

Η εταιρία Wycon είναι μια ιταλική εταιρία που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.
Τα προϊόντα της όλα έχουν πολύ καλαίσθητες συσκευασίες και οι τιμές τους είναι πολύ προσιτές!
Δεν είχα την τύχη να δοκιμάσω πολλά προϊόντα της ακόμα ώστε να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Wycon μεικαπ
Πρόσφατα προστέθηκε στη συλλογή μου το Quick Foundation.
Η συσκευασία του είναι απλή και εύχρηστη, πλαστικό σωληνάριο με μυτερό στόμιο ώστε να βγαίνει στη σωστή ποσότητα το Foundation,θυμίζει κατά πολύ τη συσκευασία από το infallible foundation.
Wycon μεικαπ
Έρχεται στα 30ml και αυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι ότι αναφέρει πως περιέχει υαλουρονικο οξύ και βιταμίνη E.
Η υφή του είναι πηχτή δεν έχει καθόλου μυρωδιά και η κάλυψη του είναι ελαφριά προς μέτρια, αλλά χτίζεται πολύ εύκολα.
Wycon foundation review

Δεν έχω κάνει πολλές εφαρμογές με το συγκεκριμένο προϊόν αλλά πιστεύω ότι το νιώθω λιιιιγο βαρύ για τη δική μου ξηρή επιδερμίδα, αφήνοντας cakey αποτέλεσμα σε κάποια σημεία.
Πιστεύω πως σε μια λιπαρή επιδερμίδα θα ταιριάξει γάντι!
Δεν οξυδωνεται, δεν μου έβγαλε λιπαρότητα στη ζώνη Τ και έμεινε σταθερό για αρκετή ώρα.
Το έχω στην απόχρωση NC15, η πιο ανοιχτή που υπήρχε... Και αυτό είναι ένα αρνητικό καθώς δεν έχει μεγάλη γκάμα αποχρώσεων και οι πιο ανοιχτοχρωμες δεν θα μπορέσουν να βρουν τη δική τους απόχρωση, τουλάχιστον σε αυτή τη σειρά.
Wycon review foundation

Να πω σ αυτό το σημείο πως έχει πολλές σειρές Foundation να επιλέξετε αυτή που θα σας αρέσει!
Το συγκεκριμένο Foundation κόστισε μόλις 5,90€!
Προϊόντα της Wycon μπορείτε να βρείτε στα φυσικά καταστήματα τους στη Θεσσαλονίκη και στη Λάρισα και ηλεκτρονικά με μήνυμα στις σελίδες τους στο Facebook και στο Instagram
Σε γενικές γραμμές πιστεύω πως έχει αρκετά καλά προϊόντα και πως μελλοντικά θα μας απασχολήσει πολύ!


Εάν σας άρεσε το post-review μπορείτε να πατήσετε το κουμπί παρακολούθησης και να γίνετε αναγνώστες μου.Επίσης μπορείτε να με ακολουθήσετε στα διάφορα social media  (facebook-instagram-twitter) για να ενημερώνεστε για τα νέα post και για μελλοντικούς διαγωνισμούς.

          Φιλιά πολλά.............
                                                     .........μέχρι το επόμενο post
                                                                                  
                                                                                        xxx Sofia!!

2 σχόλια:

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...