Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

Το καλύτερο οικονομικό Foundation που έχω δοκιμάσει ποτέ!

Φυσικά και δεν πρόκειται για ένα νέο σε κυκλοφορία προϊόν, αλλά για εμένα είναι νέο και σίγουρα θα μείνει στα αγαπημένα για καιρό!
Θα αναφερθώ σε ένα drugstore foundation της L'oreal το Infallible 24h Matte.
Το έχω στην απόχρωση 22 Radiant Beige.
Ας πού δυο λόγια για την συσκευασία, έρχεται σε μορφή σωληνάριο στα 35ml και στόμιο του βοηθάει πολύ στο να βγει ακριβώς η σωστή ποσότητα προϊόντος που θέλεις.
 Αυτό είναι πολύ πρακτικό!
Κατά καιρούς είχα δει τόσα reviews τόσα video στο youtube όπου όλοι μιλούσαν για τα καλύτερα από την πρώτη στιγμή που βγήκε.

Απλώνεται εύκολα, είναι matte και έχει καλή κάλυψη άλλα το χτίζεις και εύκολα. 
Επίσης πολύ σημαντικό για ένα ευρείας μεικαπ είναι ότι δεν οξειδώνεται και δεν μου βγάζει λιπαρότητα στη ζώνη Τ. Έχει πολύ καλή διάρκεια και δεν σπάει καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας!
Η υφή του είναι τέτοια που μοιάζει να έχει και πούδρα, εγώ δεν χρησιμοποιώ μετά από πάνω.
Έχω ξηρή επιδερμίδα, πριν την εφαρμογή του βάζω την ενυδατική μου και είναι μια χαρά παρ'όλο που είναι ματ! Για λιπαρές επιδερμίδες θα είναι ιδανικό!
Το εφαρμόζω με πινέλο Duo fibre και συγκεκριμένα με το Zoeva 125.
Δεν θα το κρύψω...στην αρχή ήμουν πολύ διστακτική για αυτή την αγορά.

Βεβαίως και μου αρέσει να δοκιμάζω νέα προϊόντα αλλά όσον αφορά το foundation  το αλλάζω πολύ δύσκολα...
Και να σας πω και κάτι... Νομίζω πως είναι το απόλυτο dupe για το λατρεμένο μου Double Wear της Estee Lauder!

Ούτε που το φανταζόμουν πως θα το έλεγα ποτέ αυτό!

Πείτε μου αν το έχετε δοκιμάσει και εσείς και θα ήθελα να μάθω τις εντυπώσεις σας....


Εάν σας άρεσε το post-review μπορείτε να πατήσετε το κουμπί παρακολούθησης και να γίνετε αναγνώστες μου.Επίσης μπορείτε να με ακολουθήσετε στα διάφορα social media  (facebook-instagram-twitter) για να ενημερώνεστε για τα νέα post και για μελλοντικούς διαγωνισμούς.

       Φιλιά πολλά.............
                                                .........μέχρι το επόμενο post
                                                                               
                                                                       xxx Sofia!!

2 σχόλια:

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...