Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Catrice Liquid Camouflace Concealer

catrice κονσιλερ
Προσθήκη λεζάντας
Επιτέλους ήρθε η στιγμή να δοκιμάσω και εγώ
 αυτό το πολυσυζητεμένο concealer!!!
Ο λόγος γίνεται φυσικά για ποίο άλλο;
 Μα για το Catrice Liquid Camouflage Concealer!
catrice κονσιλερ
Κάθε φορά που ήθελα να το αγοράσω πήγαινα στα Hondos Center και μονίμως το σταντ της εταιρείας ήτα άδειο...
 Πριν λίγο καιρό λοιπόν στάθηκα τυχερή και έγινε δικό μου!
catrice κονσιλερ
Κυκλοφορεί σε λίγες αποχρώσεις, η δική μου είναι η 020 Light Beige, και πρέπει να σας πω ότι δεν έχω πρόβλημα με έντονους μαύρους κύκλους.
catrice κονσιλερ
catrice κονσιλερ

Τα θετικά :
  • είναι αρκετά καταλυτικό
  • το αποτέλεσμα του χτίζεται πολύ εύκολα 
  • μπλεντάρεται επίσης πανεύκολα
  • διαρκεί ώρες
  •  είναι αδιάβροχο
  • έχει πολύ καλή κάλυψη
  • είναι ένα value for money  προϊόν, έχει πολύ καλή τιμή
  • δεν μπαίνει ιδιαίτερα σε λεπτές γραμμές ειδικά αν το  σετάρεις και με πούδρα 


Τα αρνητικά
  • ήταν συνεχώς σε έλλειψη 
  • έχει λίγο έντονη μυρωδιά σαν φθηνή κολόνια
  • δεν έχει μεγάλη γκάμα αποχρώσεων
  • νομίζω πως μου προκάλεσε έναν ελαφρύ ερεθισμό στα μάτια
Αυτά είχα να σας πω λοιπόν κορίτσια μου! Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει και εσείς αυτό το προϊόν και τι γνώμη έχετε σχηματίσει! 


Εάν σας άρεσε το post-review μπορείτε να πατήσετε το κουμπί παρακολούθησης και να γίνετε αναγνώστες μου.
Επίσης μπορείτε να με ακολουθήσετε στα διάφορα social media  (facebook-instagram-twitter) για να ενημερώνεστε για τα νέα post και για μελλοντικούς διαγωνισμούς.

          Φιλιά πολλά.............
                                                     .........μέχρι το επόμενο post
                                                                                  
                                                                                        xxx Sofia!!!



3 σχόλια:

  1. Γενικά και εγώ έχω ακούσει καλά λόγια για το συγκεκριμένο και ήθελα να το δοκιμάσω! Ότι μυρίζει σαν φθηνή κολόνια δεν το ήξερα! Μήπως πήρες χαλασμένο; Θα το ξαναγόραζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ'αρχήν Μαρία να σου ζητήσω συγνώμη για το ημιτελές άρθρο που πριν λίγο διάβασες....τώρα έχουν και οι φωτογραφίες και όλα...!!!Έχει έντονη μυρωδιά και εμένα δεν μου αρέσουν οι τόσο έντονες μυρωδιές,σαν κάλυψη είναι πολύ καλό και έχει εξαιρετική διάρκεια που πραγματικά δεν το περίμενα! Θα το εξαγόραζα !

      Διαγραφή
    2. Έχεις βγάλει καταπληκτικές εικόνες! Πολύ όμορφο άρθρο! Θα επισκεφτώ και εγώ κάποιο Hondos να το δω!

      Διαγραφή

Το Ολλανδέζικο σπίτι, εκδόσεις Δώμα

Το Ολλανδέζικο σπίτι  Το Ολλανδέζικο σπίτι είναι βιβλίο της συγγραφέως Αν Πάτσετ, που κυκλοφορεί μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα από τις ε...